About
WIL is the welfare organization in the Utrecht district of Vleuten-De Meern (postcodes 3451 to 3455). The letters WIL stand for Neighborhood Information Lines and with that we touch exactly what WIL ...
Wil-bijeenkomst in De Schakel
Scan me or visit en.vcutrecht.nl/o/Wil-Wijk-Informatie-Lijn/opportunities/Wil-bijeenkomst-in-De-Schakel/26464 to join
Contact person
Detailed description
Alle bewoners van Vleuten, De Meern en Haarzuilens zijn van harte welkom!
Wil weet de weg in je buurt. Wil is een buurtnetwerk van mensen in de wijk, die weten wat er speelt en waar je moet zijn. De vraagbaak waar buurtbewoners en professionals terecht kunnen met hun vragen. Wil (Wijk informatie lijnen) helpt bewoners een antwoord op hun vraag te vinden. Iedereen kan zijn of haar vraag stellen: de buurtbewoner helpt bij het vinden van een antwoord met behulp van het buurtnetwerk. Wil is het verzamelpunt van kennis en informatie van de wijk, legt verbindingen en signaleert.
Wil je kennismaken met Wil? Wil je andere mensen ontmoeten of lijkt het je leuk om samen iets te doen? Meedenken over de plek van Wil in De Schakel? Meld je aan en stuur een mail naar: [email protected] of bel 030 6773131. Iedere bewoner is van harte welkom op 12 juni van van 10.00 tot 12.00 uur in De Schakel.
Getting there
About Stichting WIL in je buurt (WIL)
The objective of WIL is to promote neighborly help in the neighborhood and to provide the neighborhood with information in the field of informal care and welfare in the immediate living environment. We therefore offer neighborly assistance and we make all information about care and welfare accessible (findable) to everyone.
The neighbors help teams are divided between the groceries help, the handyman help, the transport help and a general emergency service. Via these four emergency services, more than 100 enthusiastic volunteers offer concrete neighborly help to residents of the neighborhood who cannot rely on informal care themselves and for whom professional help is too expensive.
But WIL does more: the telephone team, the location team and the communication team are constantly working to map out all help, all hobby clubs, all activities, from private individuals to organizations and to make them accessible to the residents of our neighborhood. So that anyone who needs help can find what they are looking for.